Kdy mohu očekávat svojí objednávku od doby zakoupení?
Po obdržení Vaši objednávky okamžitě objednáváme textil u našeho dodavatele. Textil jde od dodavatele přímo do naší partnerské sítotiskové dílny, kde je textil potištěn, zabalen a odeslán na Vaši adresu. Objednávky běžně odesíláme do 5 dnů od objednání..
Budu informován o doručení zásilky?
Ve chvíli, kdy bude Vaše objednávka kompletní a připravená k odeslání, Vás budeme informovat prostřednictvím SMS na Vámi zadané telefonní číslo a také zasláním e-mailu.
Kdy mám nárok na dopravu zdarma?
Objednávky, které překročí celkovou hodnotou částku 2.500,- budou odeslány na naše náklady. Vy neplatíte za dopravu nic.
Mohu si zboží objednat i do jiných zemí?
Ano, zasíláme do mnoha zemí, které se nacházejí v Evropě. Detailní rozpis zemí a ceny za dopravu naleznete zde v odkazu: Doprava
Jak mohu reklamovat zboží?
Všechny produkty Chip and Chair jsou vyráběny až na základě objednávky od zákazníka. Pokud některý z produktů, které obdržíte bude mít nesprávnou velikost nebo nebude splňovat Vaše očekávání, máme 100% záruku vrácení peněz. Po obdržení zboží si jej prosím prohlédněte a v případě problémů s objednávkou nás do 30 dnů kontaktujte. Pokud máte s objednávkou problém, pošlete nám prosím e-mail (info@chipandchair.cz) včetně fotografie problému (špatná velikost, špatná barva, špatný výrobek) a vašeho záměru na výměnu (správná velikost atd.) nebo vrácení peněz. Veškeré peníze budou vráceny zpět na kreditní kartu nebo účet, ze kterého byla provedena původní platba.
Kde najdu tabulku velikostí?
V případě, že si nejste jisti, jakou velikost zvolit, tak u každého produktu, který nabízíme na našem eshopu naleznete tabulku velikostí, která patří přímo k Vámi vybranému produktu.
Jakým způsobem se mám starat o oblečení?
Každý kus oblečení obsahuje cedulku s pokyny, kde je vyznačeno, jak s oblečením zacházet. U produktů, kde je sítotiskový design nedoporučujeme sušit v sušičce.